úterý 8. prosince 2015

Jakou kliniku a jakého doktora zvolit?

Výběr kliniky, na které bych podstoupila plastickou operaci prsou, byl pro mě asi to nejdůležitější. Nešla jsem vysloveně po ceně, ale spíše po kvalitním doktorovi, kterému bych plně důvěřovala, takže jsem vybírala v podstatě jenom ze zvučných jmen. Protože jsem právnička a medicíně prostě nerozumím, rozhodla jsem se objednat na konzultaci na tři kliniky s tím, že si pak vyberu jednoduše podle sympatií a nějakého vnitřního pocitu. Jestli to byl opravdu dobrý nápad, budu moct říct až po operaci, ale zatím jsem s tímto postupem spokojena. Níže uvádím tři pražské kliniky na které jsem je objednala a své dojmy jak z klinik samotných, tak i doktorů se kterými jsem se setkala. 
Vybrala jsem si MUDr. Prose a v polovině září si domluvila konzultaci na polovinu ledna příštího roku. Tento časový rozestup mně trochu překvapil, ale chápu, že toho má pan doktor asi hodně. Každopádně s mým plánem podstoupit operace před Vánocemi to úplně nekorespondovalo a konzultaci jsem nakonec zrušila. Cena konzultace by byla 450 Kč.

Příjemné prostředí přímo na Václaváku a taková uvolněná atmosféra se mi na této klinice moc líbily. MUDr. Beneš byl rovněž velice milý a neformální, přičemž mě zaujala i celková cena plastické operace, která byla 63.000 Kč. Konzultace byla v tomto případě zdarma.

Jak jsem uvedla v úvodě, při výběru kliniky jsem se rozhodla dát na svůj subjektivní pocit a v MEDICOMu na mě udělali opravdu dobrý dojem. Nejenom krásnými prostory a dobrou dostupností, ale i celkově velice milým a ochotným personálem. Cokoliv jsem se ptala, nebo chtěla trochu jinak, nebyl problém. Primář kliniky MUDr. Puls, se kterým jsem operaci prsou konzultovala, byl velice profesionální a příjemný. Nebyla s ním sice tak uvolněná atmosféra, jako s doktorem Benešem, ale na adresu zdravotnického práva jsme nějaký ten vtip prohodili J Kromě tradičního měření a popisu mojí představy nových prsou jsem si na konzultaci celkem dost velikostí i vyzkoušela. Začali jsme od nejmenších a pokračovali až kým jsem neřekla, že stačí. Upřímně, zdálo se mi, že pan doktor preferuje spíše menší velikosti, ale nijak mi svůj názor nevnucoval. Cena konzultace byla 500 Kč.

Jak je asi již z mého popisu zřejmé, pro svou plastickou operaci prsou jsem si vybrala MEDICOM Clinic, a.s. Z velké části to bylo i proto, že je pan doktor při výběru velikostí umírněný a to jsem chtěla i já. Každopádně, každému se líbí něco jiného a preferuje jiný přístup, takže moje rozhodnutí rozhodně není ideální klíč k úspěšnému zvěstní prsou. A to, jestli to bylo správné rozhodnutí pro mě, se již brzy dozvím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře