sobota 26. prosince 2015

Mytí po zvětšení prsou

Mytí, respektive nemytí po operaci je pro mě velké utrpení. Týden jsem si sprchovala jenom spodní část těla a vrch myla vlhčenými ubrousky nebo houbičkou. Vlasy jsem nemyla vůbec. No prostě hrůza. Po týdnu jsem poprosila o mytí vlasů maminku, která my je myla tak, že jsem klečela nad vanou. No další hrůza :) Šampon jsem měla všude, kondicionér a jiné hlouposti jsem jí radši už nedala. No ale hlavně, že vlasy byly čisté.

Mytí vlasů a česání se nedoporučuje dělat samostatně, protože se při těchto činnostech dávají ruce nahoru a od těla. V případě, že nemáte zrovna nikoho po ruce, proto doporučuji navštívit kadeřníka. Za pár korun vám hlavu umyje a komplikace s novými prsy za tu ušetřenou korunu opravdu nestojí.


Po úspěchu s vlasy jsem to šla zkusit i s celým tělem. Dlouho jsem zvažovala, co bude lepší – sednout do vany nebo stát v sprchovém koutě? Nakonec vyhrál kout i pro svou prostornost :) Na záda jsem potřebovala asistenci, ale jinak šlo všechno super až do chvíle než jsem vyšla po schodech nahoru. Řekla jsem si totiž, že se na svoje nová prsa chci podívat do velkého zrcadla. Jak jsem vyšla nahoru, začala se mi točit hlava a bylo mi na odpadnutí. Maminka mi naštěstí rychle pomohla do podprsenky (nastříkat, obložit, zapnout) a vyložila nohy, ale bylo to těsné. Poslední sekundy jsem se držela při vědomí jen s vynaložením všech sil. Nevím, proč se to stalo, ale na diskusích jsem na takovouto reakci při prvním sundání podprsenky narazila, takže z toho nedělám paniku a zkusím to znovu :)

5 komentářů:

  1. Ahoj,
    super články. ������
    Sice se teď o neco víc bojím, ale to je v pohode. Musím si tím projít, když chci prsa. No a co teď, jak se citis teď?? Ahoj Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji, jsem ráda, že se články líbí :) teď už se cítím o něco líp a určitě brzy napíšu o aktuálním stavu, pocitech a zážitcích.

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    pročítám Váš blog, jelikož 26.1. jdu také do Medicomu na operaci k panu primáři Pulsovi. Bojim se! :-D a jen jsem se chtěla zeptat, zda je reálné jít 8.den po operaci na zkoušku (studuji VŠ)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      nebojte se, pan primář to umí :) Jinak co se zkoušky týče, záleží na tom, jak moc jste se na ni učila a kolik dní se ještě učit chcete. Samotný intelektuální výkon 8. den po operaci je podle mě v pohodě, ale nevím, jestli bych byla schopná se týden po operaci učit. Ty léky od bolesti dost oblbují. Ale v případě, že je to jen něco lehkého, na co stačí den učení, tak do toho bych asi šla. Budu držet palce :)

      Vymazat
  3. I z tohoto důvodu bych asi zvětšení prsou nikdy nepodstoupila. Ta rekonvalescence je tam fakt dlouhá a co jsem slyšela, tak to není nic příjemného. Něco jiného je samozřejmě zmenšení ze zdravotních důvodů. Ale já mám naštěstí svoje holky tak akorát. Jediné, co jsem podstoupila, tak bylo odstranění znamének laserem, protože jsem je měla přesně ve výkroji plavek a nevypadalo to moc pěkně.

    OdpovědětVymazat

Komentáře