úterý 8. prosince 2015

Jak zmírnit nepříjemné následky operace?

Když jsem se pro zvětšení prsou rozhodla, myslela jsem, že to musím prostě protrpět. Avšak při četní různých článků a diskusí jsem zjistila, že dobu rekonvalescence je možné trochu zkrátit a léčení urychlit, když víte, jak na to. Níže proto uvádím doplňky, kterými si plánuji trochu při hojení pomoct a jsou volně dostupné v lékárnách.


Arnica Montana - homeopatikum
Asi tak tři dny před operací plánuji užívat přípravek Arnica Montana v ředění 9CH a to konkrétně 3x denně 3 granulky. Následně po operaci ji budu užívat každou hodinu 3gr, další den po dvou hodinách, další den po třech hodinách a potom zase 3x3gr. 2 balení by měly bohatě stačit, přičemž cena jednoho balení je kolem 90 Kč.

Arnica Montana je vhodná z důvodu, že tělo připraví na operaci a po ní se tělo lépe hojí s menšími otoky a také s méně modřinami. Více informací lze najít například na stránkách svět homeopatie.


Staphysagria - homeopatikum
Po operaci pak k Arnice přidám i Staphysagrii v ředění  9CH v dávkování 4-5x za den 5 granulek, která by měla urychlit hojení kůže. Více informací je dostupných kupříkladu na těchto těchto stránkáchstránkách věnujících se homeopatií. Balení stojí obdobně kolen 90 Kč.

Ne každý věří, že homeopatika můžou pomoct, ale já jsem si řekla, že je to lepší než nic. Pro užívání homeopatik obecně platí, že před užitím a po užití se nemá 20min nic jíst a pít a také by se nemělo nic větrového, kromě zubní pasty.


Phlogenzym - lék
V tomto případě se už nejedná o homeopatikum ale o lék, který pomáhá při hojení ran. Je to obdoba známého Wobenzymu. Wobenzym je rovněž doporučovaný, ale Phlogenzym by měl v případě operací působit ještě o něco efektivněji.  Všechny účinky Phlogenzymu jsou pěkně vypsány na jejich stránkách jejich stránkách.
Výborný článek o Wobenzymu a Phlogenzymu je dostupný přímo na stránkách Wobenzymu. Jedná se o článek pro odborníky, nikoliv pro veřejnost, ale myslím, že každému, kdo řeší toto dilema, bude přínosem.

Phlogenzym se užívá nalačno, tedy alespoň 30 minut před jídlem a ne dříve než 2 hodiny po posledním předcházejícím jídle, přičemž je ho potřeba zapít alespoň 200ml tekutiny. Nesprávné užívání omezuje vstřebávání léku a tím i jeho účinek. Já plánuji užívat 3x denně 4 tablety zhruba dva týdny, podle toho, jak se bude všechno hojit.
Cenově se v tomto případě jedná o něco dražší záležitost, přičemž 100 tablet, které je minimálně potřeba stojí přibližně 800 Kč.

Biosil - výživový doplněk
Biosil obsahuje Biotin (vitamín H), kyselinu pantotenová, zinek a oxid křemičitý. Tato kombinace přispívá k udržení normálního stavu pokožky a ke snížení míry únavy a vyčerpání. Více informací je dostupných např. na stránkách lékárny, přičemž cena je kolem 60 Kč.


Vitamíny
Vzhledem k tomu, že před operací musí být žena úplně zdravá, pro jistotu jsem užívala i centrum vitamínů.


Co se mně osobně týče, lékařské zákroky nezvládám úplně na jedničku. Vždy mě všechno bolí a dlouho se nemůžu zbavit otoků, takže pro mě je vše výše uvedené vítaná pomoc. Každopádně jejich užívané je vhodné konzultovat s lékařem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře