sobota 26. prosince 2015

Týden po operaci prsou

První dny po operaci byly strašné. Proklínala jsem se, že jsem do toho šla a řekla jsem si, že nikdy více.

První dny po operaci jsem měla strašné bolesti, i když jsem v sobě měla hodně analgetik. Nemohla jsem dělat opravdu nic, jenom jsem ležela a trpěla. Vstávání z postele byl pro mě nadlidský úkon a musel mi při tom vždy někdo pomoct. V nemocnici mi pomáhala sestřička a první den doma pak přítel, který si kvůli mně vzal den volna. Další dny už jsem to sice zvládala sama, ale bylo to strašné. Doporučuji obstarat si léky na spaní, protože v takových bolestech se spát prostě nedá.

Další dny, jak jsem se pak pokoušela už o více úkonů než jen vstát z postele, jsem zjistila, že nic jiného nedokážu. Nemohla jsem stlačit kliku a otevřít dveře, zvednout větší pohár vody dokonce ani zmáčknout splachování na toaletě. Bylo to opravdu hrozné. Naštěstí, vše se dá vyřešit. Dveře jsem nechala všude otevřené, vodu jsem si nalila do plastové půllitrové lahve a splachování jsem stláčela pomocí lahve s ústní vodou (byla těžší, stačil menší tlak rukou :).


Abych ale nebyla jenom negativní, můj stav se každým dnem zlepšuje. Pátý den jsem se byla dokonce podívat na vánoční stromek na náměstí. Po dvou hodinách jsem se sice cítila, jako kdy bych uběhla deset kilometrů, ale stálo to za to :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře