úterý 8. prosince 2015

Kdy jít na operaci?

Léto obecně není považováno za vhodné období na podstoupení operace, avšak ani na tuhle otázku neexistuje jednoznačná odpověď.  Níže se a proto pokusím shrnout výhody a nevýhody každého ročního období.

U plastické operace prsou je nutné počítat nejenom se samotnou operací a týdenní práceneschopností, ale i s dlouhou dobou „nepohody“, kterou sebou nové prsa přinášejí. I když si žena řekne, že v létě ten týden vydrží, je potřeba se zamyslet i nad tím, jak se budou hojit jizvy, když se člověk potí nebo nad skutečností, že vystavování se sluníčku není úplně dobrý nápad. Krátce po operaci ženy obvykle nejsou schopny se dobře mýt (a ani se to nedoporučuje). V létě, když je 30°C je proto podle mě o mnoho těžší vydržet bez sprchy než v zimě.  To, že si člověk řekne, že bude přece smrdět jenom sám sobě… tak dobře. Ale jizvám pot také není příjemný, může štípat a vysušovat je.

Když už teda člověk neshnil a to nejhorší má za sebou, přichází fáze, kdy už se sice cítí lépe, ale pořád by měl dodržovat klidový režim. Jenomže dodržujte klidový režim, když je venku tak krásně a všichni kolem jdou k bazénu nebo k moři. Taky zakrýt stahovací podprsenku je pod lehkým topem o mnoho těžší úkol než skrýt ji pod hrubým svetrem.

Ale jak jsem slíbila, zkusím najít i pozitiva. Některé kliniky dělají v létě různé akce a operace může vyjít levněji. Takže stačí zvážit, na kolik si to pohodlí kdo cení J Rovněž léto je období dovolených a pracovní tempo většiny lidí není na nejvyšší úrovni, co lze pro operaci také využít. V létě člověk dostane dovolenou snadněji než jindy a delší pracovní výpadek taky nemusí znamenat, že se po návratu z toho množství úkolů zblázní.

S pracovními povinnosti podle mě souvisí i volba operace na jaře a na podzim. Záleží samozřejmě na individuálních požadavcích na jednotlivé pracovní pozice, ale já osobně mám v toto období asi úplně nejvíc práce a operace tudíž nepřichází v úvahu.

Vylučovací metodou jsem tedy přišla k závěru, že nejlepší období na operaci je zima. U mě konkrétně to vyhrály vánoční svátky. Vzhledem k tomu, že na plastickou operaci není možné vypsat neschopenku, ušetřená dovolená je taky k dobru. A nejenom to, že je méně práce, ale i skutečnost, že válení je v tomto období téměř povinné, mě prostě láká :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře